Álomrandijaim

Két fiatal külföldön tartózkodó lány társkeresési tapasztalatai, botlásai, randijai.

Friss topikok

  • teljesenmind1: nem feltétlen csak meg akar dugni (2014.09.17. 14:47) Bemutatkozunk

Archívum

Internet

2011.11.12. 21:15

szerző: külföldilány

 Ismét nekiálltam az internetes társkeresésnek. 
Miután elköltöztem otthonról úgyéreztem magányomon irtó gyorsan fog segíteni egy kis laza netes tárkeresés. Tévedtem.
Összesen jelenleg három oldalt használok: Badoo, Okcupid és egy magyar gyöngyszem: Csajokéspasik... Ez utóbbi azért, mert sose lehet tudni, talán pont egy külföldön élö magyar lesz szivem pici csücske. Mondjuk erre kevés esélyt látok, de azért sose lehet tudni...

Tehát az itt társkeresökre igaz:
Csúnyák, legalábbis akik az én 50km-es körzetemben laknak (többet én meg nem fogok utazgatni senki istenfiáért sem...), és annyira egyszerüek, hogy az rettenetes... szoval csináltam egy top 5-öt a kedvenc társkeresöimböl.. Olyan csodásak...
SE
Top 5:
5. helyezett forma azon kívul, hogy meghatározatlanulhudekibaszottronda csak egy számsort küldött. Tuti nem telefonszám. Talán valami kódnyelv. nálamnemjöttbe.

4. helyezettem egy olyan tárkeresö aki kapásból a hibáim felsorolásával kezdte a levelet. Kedves ugye?

3. aki nem fogja fel, hogy mit írtam az oldalamon ezért megkérdez minden olyat a levélben, amit egyébként leírtam az adatlapomon

2. aki nem fogja fel, ha nem válaszolok, akkor küldhet még 400000 levelet, akkor sem fogok, mert olyan kibaszott ronda...

1. és örök kedvencem, aki megkérdezi, hogy mi a tarifám...

Mindezek ellenére még mindig 'szépnek' és igényesnek tartom magam... végtére is mindennap érkezik egy ujjab baromság a fiókomba...

Nina
 

Címkék: férfi tapasztalat bunko netes társkeresés randizombi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alomrandim.blog.hu/api/trackback/id/tr953373408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása