Álomrandijaim

Két fiatal külföldön tartózkodó lány társkeresési tapasztalatai, botlásai, randijai.

Friss topikok

  • teljesenmind1: nem feltétlen csak meg akar dugni (2014.09.17. 14:47) Bemutatkozunk

Archívum

'Az igazi férfi'

2011.11.12. 15:52

szerző: külföldilány

Mivel Külföldön élek és már a laptopom is eme ország billenytüzetével rendelkezik,ezért bizonyos ékezetes betük hiányoznak a gépemen. A helyesírási hibákért ezért elöre is elnézést kérek! :)

Tehát randi 2.0

x hónapja vagyok eme gyönyörüséges országban. Eddig itt 1 fiuval volt dolgom,1-el randim volt és most mégegyel. Mind a három katasztrófába torkolott. Az elso ketto nem fogta fel, hogy szeretnék többé kevésbé független maradni, a harmadik pedig nem fogta fel, hogy például a tahóság nem szexi.

Az elsö kettö szora sem érdemes, ám a harmadik friss 'seb' és komolyan mondom én ilyet még nem láttam. A pofátlanság eme szintje már pofaszaggató. Érthetö a képesbeszédem?
Ha nem akkor most kifejtem.

Szépfiú, kedves mosollyal, 2 heti beszélgetés egy népszerü társkeresö oldalon, azonos érdeklödési kör. Álompasi. 
SE.
Olyannyira romantikus volt a randi eleje, míg sétálgattunk, hülyéskedtünk beszélgettünk. Aztán az eredeti programot végigjártuk és hidegvolt és ki kellett találni valami programot.
A véget nem érö katasztrofasorozat itt kezdödött.
Elkezdte magyarázni, hogy haaa nálaaludhatnék, akkor mehetnénk egy hatalmas buliba, amit egyébként (MOSTFIGYELDAKÖCSÖGÖT) MIATTAM HAGY KI!!!!!!!!! (naésakkormosthovaszarjak???) 
Nem én adtam meg sem az idöpontot sem a helyet, szóval már ez kiakasztott, de ezen még túlléptem.
Akkor most mit csináljunk? Üljünk be egy sörre valahova. 
ÓÓÓÓ ez a hely nagyon jóóó (mondja ö), ide kéne beülnünk, majd ö kéri az italt. Jön is a pincér, kér is a gyerek, (az itallap böngészése nélkül) majd a következö kört ugyanezzel a metodussal, majd kéri a számlát. (MOST FIGYELJETEK) Sajnos azonban otthon maradt a tárcája (NANEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE).... szóval fizettem és fáradtságra hivatkozva hazajöttem.
Igazi randigyökér.

Nina



 

Címkék: sör férfi buli randi tapasztalat bunko netes társkeresés randizombi én fizettem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alomrandim.blog.hu/api/trackback/id/tr573372810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása